Tuesday, March 15, 2011

part 312

Assalamualaikum ;)

Kawan , kita kawan dah lama dah. Dari kecik smpai sekarang. Dulu kau comel baik and sopan sekarang kau ? Hmm tak tahu nak cakp apa ni pun abg aku yg cerita pasal kau sebab semalam dia terserempak dengan abg kau dekat area rumah kita dulu. Dia cakp kau dah berubah since parents kau dah ------ kau dah jadi makin lain. Kau garang , kau berubah semuanya. Tak kesian ke dengan abg and adik kau ? Mak kau ? Aku sayang kau sangat sangat lah kawan , serious. 

Dulu kita pegi sekolah sama sama. Bawak bag roda lepas tuh kita ada janji nak pakai tudung bila dah besar kan ? Kau pakai dulu baru aku follow. Kau manis tapi sekarang ? Rambut kau perang , bau baju kau semua lawa tapi faham faham jela. Mana kau yg dulu ? Aku sayang kau aku sayang kau. Aku tahu kau takkan pena baca blog ni sebab kita dah lama tak contact kan ? HMM AKU SAYANG KAU

Tolong lah Fatin ;(

nynaaroslan