Saturday, March 12, 2011

part 297

Assalamualaikum ;)

Umam :)

Fakrul :D

So hi , err tak tahu kenapa nak post pasal mamat dua org ni , kay kenal dorg dari aku form2 Umam jea aku kenal masa form3. Umam comel fkrul annoying sikit :P lama lama tuh boleh lah masuk kepala. Lately tak tahu kenapa mcm rapat dgn dorg. Dorg sekepala dengan aku. Lepak semua dgn aku bukan dlm sekolah tapi luar sekolah. Mcm hari ni dorg ikut jea aku pegi mana2 eceh ;P poyo hahah. Klau aku tak ajak dorg takdanya dorg nak smart2 pkai baju melayu coklat tuh -,-"

Semalam lepak dengan dorg dekat bakery. Best sebab dorg mcm nak jea dgar cite aku. Lepas aku cite fkrul pulak cite lepas tuh Umam pulak cite , mcm ulang ulang. Bila lawak jea gelak huhahuha XD mcm beruk dah ha. Dorg best sebab free jea nak cakap pape. Yg paling best dorg jenis yg suka mndegar. Nak carut ke hape go on jea ;P dorg tak kesah sebab nanti msti aku and fkrul akan gaduh , Umam just senyum jea. Bila tngkap gmba dgn dorg lagi lah dorg tak kesah. Mintak jea mcm mcm post dorg okay jea lagi lagi fkrul :P eleh msti kau bngga kan aku puji kau ? Hahahah. Kitaorg rapat mcm kitaorg ni rapat lah XD kuak lentang habis aku post ! Dah byeeee




nynaaroslan